У
К
о
ш
и
к
Ви тут
Кошик

Кошик

Ваш кошик порожній :(
Давайте це виправимо?!
Загляньте в акції, хіти продаж
або розділ новинок.

КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Повернення і обмін товару

Шановні, Покупці! У разі, якщо Ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої продукції, придбаної у нас, просимо ознайомитися з загальними правилами і витягами із Закону України про «Захист прав споживача». Ця інформація знаходиться ТУТ.

Якщо Ви ще не здійснили покупку, але вже зібралися її зробити, ця інформація допоможе вам максимально себе захистити і уникнути можливих непорозумінь.

Ми надаємо нашим Покупцям право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.

Повернення можливе тільки якщо:
• товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
• не проводився монтаж і підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
• повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх невідновні пошкодження є порушенням);
• товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі Покупцеві (в справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
• при наявності документів на товар виданих споживачеві разом з товаром (товарні чеки, накладні, акти приймання).

Право на повернення і обмін товару втрачається в двох випадках:

1. При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом, а при їх відсутності, звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду:
• при перегріванні;
• при падінні вироба;
• при навмисній поломці;
• при деформації;
• при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручуванні, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним застосування сили;
• при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);
• при неправильному зберіганні;
• якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків;
• якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку Покупця або третіх осіб, а також домашніх тварин;
• якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією, а при її відсутності, звичайних зрозумілих методів, встановлених для товарів такого роду.

2. При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей вироби, виникаємих в процесі експлуатації:
• при появі плям, крапок вапна та іншого;
• при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
• при природному зміні кольору металу (золотистий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі).

Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахуванням вартості. При цьому, гроші за послугу доставки товару не повертаються.

В разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника (або продавця) товару, протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки), компанія Посудоград бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотню пересилку товару. У всіх інших випадках, Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару, згідно з чинними тарифами наших партнерів-перевізників. Перейшовши за посиланням http://novaposhta.ua/frontend/calculator/ru Ви зможете розрахувати вартість доставки.

При виникненні спірних ситуацій при з'ясуванні причин повернення або обміну товару, компанія Посудоград залишає за собою право на розгляд питання протягом 14 днів з моменту надходження повернення від Покупця.

 

Процедура обміну і повернення товарів, куплених в інтернет магазині з доставкою нашим кур'єром або купленого в салоні магазині Посудоград.

Ви можете здійснити повернення в салоні магазині «Посудоград» за адресою, вказаною на сторінці контактів під час роботи сервіс-менеджера. Процедура повернення передбачає наявність паспорта і чека на товари які повертаються. Підставою для повернення є складена Покупцем Заява на повернення товару. Зразок заяви можна завантажити ТУТ.

Обмін товару проводиться на умовах і в терміни, встановлені Законом України «Про захист прав споживача». Більш докладно ТУТ.

 

Процедура обміну і повернення товарів, доставлених нашими партнерами-перевізниками в регіони.

Для повернення або обміну товару Вам необхідно зв'язатися з співробітниками нашого call-центру для усного повідомлення про повернення товару та отримання Номеру Повернення і номера відділення Нової Пошти, куди треба відправити товар. Телефони вказані на сторінці контактів або можна скористатися формою замовлення «Зворотнього дзвінка».

Після отримання Номеру Повернення, необхідно заповнити форму рекламації або повернення. Зразок форми можна завантажити ТУТ. Зверніть увагу: всі поля обов'язкові для заповнення!

Після цього, Вам необхідно запакувати товар для безпечного транспортування; вказати на упаковці Номер Повернення і вислати через нашого партнера-перевізника «Нова пошта» на вказане відділення. Разом з товаром вкласти чек (або рахунок, який надається із товаром), копію першої сторінки Вашого паспорта та заповнену Заяву на повернення або рекламацію.

УВАГА! Повернення товару за рахунок інтернет магазину здійснюється тільки в разі, якщо товар має заводський брак або дефекти, що виникли при транспортуванні замовлення Покупцеві. У всіх інших випадках доставка повернення продавцю виконується за рахунок і силами Покупця.

Повернення грошей проводиться в термін 14 днів з моменту прийняття позитивного рішення з приводу повернення.

Звертаємо Вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливо тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для запобігання непорозумінь уважно перевірте Ваші банківські реквізити, зазначені в Заяві на повернення (всі поля обов'язкові для заповнення).

Зверніть увагу!

Номер карткового рахунку — це не номер Вашої банківської карти, вказаний на самій карті, а номер, під яким карта зареєстрована в банку. Свій номер карткового рахунку ви можете дізнатися у оператора Вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або по телефону «гарячої лінії».

Більш детальну інформацію з пересилання і повернення товару Ви зможете отримати у нашого менеджера з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, зв'язавшись за телефонами:
  (048) 700-08-21 (Інтертелеком)
  (094) 952-38-21 (Інтертелеком)
  (050) 416-25-92 (Vodafone МТС)
  (093) 416-25-92 (Life)