У
К
о
ш
и
к
Ви тут
Кошик

Кошик

Ваш кошик порожній :(
Давайте це виправимо?!
Загляньте в акції, хіти продаж
або розділ новинок.

КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Питання-відповідь

Замовлення товару

Яка мінімальна сума замовлення?
Сума замовлення не обмежена.
Що означає синя кнопка "Повідомити про наявність" в блоці товару?
На даний момент цей товар відсутній, але його постачання очікується. Щоб заощадити Ваш час, натисніть цю кнопку-посилання і внесіть свій запит на цей товар в лист очікування. Обов'язково вкажіть свою електронну адресу (e-mail) або телефон. Як тільки цей товар з'явиться в продажу, Вам буде надіслано повідомлення (якщо вказано електронну адресу) або подзвонить наш менеджер (якщо вказаний телефон).

Ця процедура Вас ні до чого не зобов'язує! Якщо терміни поставки і ціна Вас задовольняють, Ви можете підтвердити покупку, в іншому випадку - відмовитися від неї. Ніякої передоплати з Вашого боку ми не будемо вимагати.

Зверніть увагу! Ціна на сайті для тимчасово відсутнього товару вказана орієнтовно. Точна ціна вказується в повідомленні про надходження в продаж. Причому, вона може бути і нижче орієнтовної.

Ми усе робимо для того, щоб Ви могли придбати посуд і товари для кухні і вдома якомога дешевше і швидше.
Я скористався процедурою "Купити за 1 клік!", але мені не передзвонили
Будь ласка, уважно перевіряйте контактні дані про себе, які вносите в поля: номер телефону та електронну адресу (E-mail). Перевіряйте формат введеного телефону, присутність коду міста.

Причини, за якими ми не телефонуємо:
1.) Запит відправлений в позаробочий час. У цьому випадку, ми телефонуємо в першу годину найближчого робочого дня.
2.) Зазначений Вами телефон відключений або з ним немає зв'язку.
3.) Невірно вказаний Ваш контактний телефон або не вказано код міста.
Недостатньо опису товару на сайті
Опис товару надається виробником товару, а також виписується з інструкції або паспорта, що поставляються з товаром. Більшість товарів проходять експертизу нашими фахівцями, які дають свої рекомендації по використанню і технічним характеристикам.

Однак, у Вас можуть виникнути додаткові питання по характеристикам або за критеріями підбору того чи іншого товару. Телефонуйте нашим менеджерам. Навіть якщо у нас немає відповіді на Ваше питання, ми зв'яжемося з виробником або постачальником і з'ясуємо всі моменти, які Вас цікавлять.
Я не можу самостійно підібрати товар
Якщо у Вас немає можливості самостійно підібрати товар для себе або для подарунка, поставте це завдання нашому менеджеру.

Зателефонуйте в наш call-центр або зв'яжіться будь-яким зручним для Вас способом, сформулюйте Ваші вимоги, а також спосіб отримання інформації: електронна пошта (e-mail), факс або телефон. У найкоротші терміни, ми зробимо Вам пропозицію по Вашим параметрам, дамо обґрунтування вибору і короткі характеристики. Якщо товар відсутній на сайті, підготуємо фото товару і терміни поставки. Ми самі оформимо замовлення і надішлемо його Вам на підтвердження.
Чому ціни на однотипний товар в вашому магазині так сильно відрізняються?
У нашому інтернет магазині представлений дуже широкий асортиментний ряд продукції для кухні професійної і побутової. І дуже часто наших Покупців цікавить питання: "Чому однакові на вигляд каструлі одного літражу відрізняються за ціною в два, а то і в три рази?".

Обов'язково читайте на сторінці товару розділ "Характеристики". Однотипний посуд може суттєво відрізнятися один від одного, наприклад, за такими параметрами (для каструль і сковорідок):
- матеріал корпусу (алюміній пресований, алюміній литий, чавун, нержавіюча сталь і т.д.);
- матеріал і складність дна (багатошарове дно, індукційне, капсульне і т.д.);
- наявність і матеріал кришки;
- товщина стінок і дна;
- тип і матеріал антипригарного покриття;
- наявність і матеріал ручок;
- виробник;
- і т.д. і т.п.

Таких параметрів для кожного типу посуду незліченна безліч і якщо у Вас виникли питання по конкретній моделі і відповіді Ви не знайшли на сторінці товару, обов'язково зв'яжіться з нашим менеджером для отримання кваліфікованої консультації.
Ми завжди раді складнним питанням.
Як скасувати замовлення?
Скасувати замовлення можна тільки по телефону call-центру.

Замовлення можна скасувати тільки в тому випадку, якщо товар ще не відвантажено Покупцю або кур'єрській службі для доставки в регіони України. В іншому випадку, скасувати замовлення неможливо.

Якщо замовлення не надіслано і вже оплачено і менеджер підтвердив скасування замовлення, протягом 6 робочих днів, ми повертаємо гроші на вказані Вами реквізити або на картку VISA або MasterCard.
Чи продаєте ви оптом?
Так, у нас є оптові продажі. На сьогоднішній день, ми активно співпрацюємо з сегментом ХоРеКа (ресторани, бари, кафе, їдальні, готелі), з кейтирінговими і рекламними компаніями, з виробниками алкогольних і безалкогольних напоїв, обслуговуємо сегмент B2B.

Для формування оптового відвантаження, сформуйте замовлення в електронному вигляді (на сайті), зв'яжіться з нашим менеджером для формування оптових цін, обговорення цінової політики та логістики.

Оплата

Як я можу оплатити своє замовлення?
Зараз доступні такі способи оплати:
- готівкова оплата;
- безготівкова оплата (банківський переказ);
- післяплатою при отриманні товару кур'єрською службою.
Детальніше тут...
Що значить оплата за безготівковим розрахунком або банківським переказом?
Ви можете оплатити замовлення банківським переказом. Це можливо як для фізичних так і для юридичних осіб.

Якщо Ви оплачуєте від юридичної особи, то всі документи будуть виписані на юридичну особу - платника.

Якщо Ви оформляєте замовлення через сайт (Кошик) та виберіть форму оплати "Банківський переказ (безготівковий розрахунок)", через кілька хвилин Вам на поштову адресу (E-mail) прийде рахунок-фактура з нашими реквізитами.
Роздрукуйте цей рахунок і надайте його касиру в будь-якому банку або відділенні банку. Також, Ви можете сплатити цей рахунок через свій клієнт-банк.

При замовленні товару по телефону, обов'язково повідомте менеджера, що Вам потрібно рахунок-фактура і свою електронну адресу. Рахунок-фактура буде вислана Вам на пошту в ручному режимі.

Увага! Оплата вважається виконаною в момент, коли гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок. Зазвичай це 1-2 робочих дня.
Що значить оплата післяплатою?
Післяплата - це можливість оплати замовлення в момент його отримання у відділенні кур'єрської компанії або, наприклад, кур'єру "Нової пошти". Цей спосіб оплати доступний тільки для приватних осіб.

Післяплата можлива тільки за умови доставки кур'єрською службою "Нова Пошта".

Сума витрат за пересилку післяплатою становить: 2% від вартості замовлення + 20 грн. Оплата приймається кур'єрською компанією або, безпосередньо, кур'єром цієї компанії.

У вартість замовлення ці витрати не входять і сплачуються окремо. Чек на оплату цих послуг, видає кур'єрська компанія.
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
У Вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписаний нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Разом з товаром Ви отримуєте оригінал рахунку-фактури або чек.
Я оплатив замовлення, а товар мені не відправлений
При оплаті за безготівковим розрахунком (банківським переказом), замовлення буде Вам відправлений тільки після того, як гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок (зазвичай це 1-2 робочих дні).

Якщо Ви зареєстрований користувач, то в особистому кабінеті, можете відстежити статус замовлення: "Оплачено".

Основна причина відсутності платежу: невірно вказані наші реквізити касиром в відділенні банку, де здійснювався платіж або оператором в клієнт-банку. В цьому випадку, Вам слід звернутися в відділення банку і вирішити питання щодо повернення грошей. Потім заново провести оплату замовлення.

УВАГА! При оплаті банківським переказом, обов'язково вказуйте примітки до платежу в точності, як це зазначено в рахунку-фактурі. У примітках повинен бути присутнім номер замовлення.

Доставка

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари:
- по Одесі - своїми кур'єрами;
- по Україні - кур'єрською компанією.
Детальніше тут...
Як здійснюється доставка кур'єром по Одесі?
Доставка замовлення по Одесі здійснюється нашою кур'єрською службою з понеділка по суботу з 10:00 до 19:00. В узгоджений з Вами час, наш кур'єр привезе Вам товар на вказану адресу.

Доставка Вашого замовлення може бути БЕЗКОШТОВНОЮ. Детальніше тут...
Як здійснюється доставка по Україні?
Доставка товару в інші міста і населені пункти України здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта". За домовленістю, ми можемо відправити замовлення будь-якою іншою службою доставки, але в цьому випадку, тільки після 100% оплати товару по безготівковому розрахунку.

Доставка в населені пункти, де немає представництв кур'єрських служб "Нова Пошта", "Автолюкс" або "Інтайм", на жаль, поки неможлива.

Доставка Вашого замовлення може бути БЕЗКОШТОВНОЮ. Детальніше тут...
Ми оплачуємо доставку до зручного Вам відділення "Нової Пошти" у вашому місті. У вартість доставки не входить оплата послуг післяплати, якщо такий обраний як спосіб оплати при оформленні замовлення.
Що робити, якщо товар не доставлений?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за якимись причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про таку ситуацію і ми, протягом 2-3 днів, відправимо Вам новий товар.
Що таке додаткова упаковка товару?
При відправки кур'єрською службою особливо тендітних товарів (тонке скло, кришталь, кераміка та інше), ми додатково пакуємо товар в жорстку коробку. Ця процедура здійснюється за рахунок Покупця і включається в вартість доставки, оплачуваної кур'єрської компанії.

Вартість упаковки індивідуальна для кожного товару (орієнтовно від 3 до 18 грн). Більш точну інформацію про необхідність додаткової упаковки і про її вартості, уточнюйте у менеджера при оформленні замовлення.

У нас є послуга безкоштовної додаткової упаковки замовлення. Більш докладно про це читайте тут.
Яка гарантія, що доставлений товар буде без браку?
При відправленні товару, ми повністю контролюємо якість і цілісність товару. Товар з потертостями, сколами, браком, некомплектний та інше, ми гарантовано не відправляємо.

Для якісного транспортування, ми додатково перепакували крихкий товар, забезпечуємо упаковку попереджувальними наклейками "Крихке", "Скло" и т.д.

Але бувають випадки, що в дорозі може статися непередбачувана ситуація. Утворюється частковий бій, вм'ятини, механічні пошкодження.

Будьте уважні! При кур'єрі перевіряйте цілісність і якість товару. Претензії по механічних пошкоджень приймаються тільки в присутності кур'єра або представника кур'єрської служби на місці приймання товару . Після цього претензії щодо якості НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Якщо Ви, на місці приймання, виявили брак:
- відмовтесь від бракованого товару;
- оформите акт бою або пошкодження на бланку кур'єрської служби;
- повідомте нашого менеджера про факт відмови.

Ми обов'язково замінимо Вам цей товар найближчим часом.

Повернення і обмін товару

Я можу повернути або обміняти товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережений чек або рахунок-фактура на куплений товар;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

У разі, якщо Ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої продукції, придбаної у нас, просимо ознайомитися з загальними правилами і витягами з Закону України про «Захист прав споживача».
Що мені робити, якщо я вирішив обміняти або повернути придбанний товар?
Ви можете приїхати в наш салон-магазин за адресою, вказаною на сторінці контактів в робочий час сервіс-менеджера.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт, чек або рахунок-фактуру і повністю укомплектований товар. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Більш детально ознайомитися з процедурою повернення або обміну через салон-магазин, можна ТУТ.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті чи населеному пункті, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Більш детально ознайомитися з процедурою повернення або обміну через кур'єрські компанії, можна ТУТ.

Загальні питання

Які переваги дає реєстрація на сайті?
Більш швидкий процес пошуку товару, оформлення та оплати замовлення
При оформленні замовлення, відправленні запиту або замовленні зворотнього дзвінка, Вам не буде потрібно набирати свої реквізити (адреса доставки, телефон, електронну адресу, ім'я та інше). Система автоматично підставить в потрібні поля, що заощадить Вам час при пошуку товару та оформленні замовлення. Крім того, виключаються помилки фіксування оператором Вашого телефону, адреси доставки. Одного разу вбитий адрес, буде використовуватися повторно при наступних покупках.

Ваш кошик з покупками завжди з Вами
Неоформлене або забуте замовлення в кошику покупок буде збережено для Вас, і в подальшому Ви можете продовжити процес покупок на будь-якому пристрої і в будь-який зручний для Вас час.

Можливість перевіряти статус замовлення і історію покупок
У Вашому особистому кабінеті, в будь-який момент Ви можете перевірити статус виконання замовлення (оплату, відправку кур'єрській службі та інша інформацію). Тут же зберігається для перегляду вся історія Ваших покупок, яку можете переглянути тільки Ви.

Оперативно отримувати інформацію про акції та знижки
Можливість брати участь в програмах лояльності

УВАГА! Логіном для входу (тобто полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти, вказана при реєстрації.
Я не можу до вас додзвонитися
Ми все робимо, щоб Ви могли в будь-який момент зв'язатися з нами без затримок. Але кількість телефонів обмежена і бувають випадки, коли всі лінії і менеджери зайняті.

Якщо Ви не можете додзвонитися, то для більш оперативного зв'язку, скористайтеся формою "Зворотній дзвінок". Після відправлення запиту, ми зв'яжемося з Вами, як тільки звільниться лінія (зазвичай, час очікування від 3 до 12 хвилин).
Я замовив "Зворотній дзвінок", але мені не передзвонили
Будь ласка, уважно перевіряйте контактні дані про себе, які вносите в поля: номер телефону та електронну адресу (E-mail). Перевіряйте формат введеного телефону, присутність коду міста.

Причини, за якими ми не телефонуємо:
1.) Запит на зворотний дзвінок відправлений в неробочий час. У цьому випадку, ми телефонуємо в першу годину найближчого робочого дня.
2.) Зазначений Вами телефон відключений або з ним немає зв'язку.
3.) Невірно вказаний Ваш контактний телефон або не вказано код міста.
Який у вас графік роботи?
Ми працюємо за наступним графіком:

Call-центр:
з понеділка по п'ятницю - з 9:30 до 18:30
в суботу - з 10:00 до 15:00
в неділю - вихідний день