У
К
о
ш
и
к
Ви тут
Кошик

Кошик

Ваш кошик порожній :(
Давайте це виправимо?!
Загляньте в акції, хіти продаж
або розділ новинок.

КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Права споживачів

Шановні, Покупці! Просимо Вас уважно ознайомитися зі статтями Закону України «Про захист прав споживачів», що стосуються випадків вимагаючих повернення товару або його обміну, а також з нашими рекомендаціями.

Уважно вивчайте інформацію про обраний товар, сміливо задавайте питання, що цікавлять Вас, наприклад, про якість продукту, характеристики і параметри. Заздалегідь ознайомтеся з правами і обов'язками споживачів.

З метою нормативного регулювання взаємодій споживачів товарів і послуг і виробників і реалізаторів товарів і послуг в Україні діє закон № 3161-IV «Про захист прав споживачів» (Надалі «Закон»), прийнятий 01.12.2005 року. Ви можете ознайомитися з наведеними нижче основними положеннями Закону, які допоможуть Вам відстоювати свої законні права, гарантовані державою.

Відповідно до статті 4 Закону, Ви, як споживач товарів і послуг, маєте право на:
• захист своїх прав з боку держави;
• належну якість продукції та обслуговування;
• безпеку пропонованих товарів і послуг;
• точну, справжню інформацію не тільки про продукцію, її асортимент та якість, але і дані про виробника і/або реалізатора (виконавця);
• звернення до суду та інших уповноважених державних органів при необхідності захисту прав споживача, передбачених Законом, у разі їх порушення.

Крім прав стаття також передбачає і деякі обов'язки споживача.
Купуючи товар, Ви зобов'язані:
• перед використанням продукції ретельно вивчити прикладену документацію з інструкціями з експлуатації;
• звернутися до виробника товару (продавця, виконавця) при виникненні додаткових питань про правила і умови експлуатації до початку використання продукції;
• дотримуватися правил, заходів безпеки та особливості експлуатації товару;
• використовувати продукцію виключно за призначенням;
• з метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Майте на увазі, що Ви можете пред'являти вимоги про обмін або повернення товару як продавцеві, так і виробникові. При наявності даного товару у продажу, Ваша вимога має бути виконана негайно. Перевірка якості продукції покупцем здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки або обмовляється сторонами при складанні договору. Якщо товару немає в наявності, то Ваша вимога повинна бути задоволена не пізніше, ніж через 2 місяці після написання заяви. В іншому випадку, за Вами залишається право пред'являти вимоги щодо повернення грошових коштів або заміни товару на аналогічний з перерахунком вартості покупки.

Якщо вартість нового товару такої ж марки, моделі і т.п. змінилася, то при заміні дефектного товару перерахунок його ціни не проводиться. Перерахунок вартості проводиться у разі заміни на аналогічний товар іншої марки або моделі. Причому при збільшенні вартості нового товару перерахунок проводиться щодо ціни товару в момент обміну, а при зменшенні вартості – щодо ціни в момент покупки.

Грошова сума за неякісний товар може бути компенсована в день повернення товару, або протягом наступних 7 календарних днів, але не пізніше.

У статті 9 Закону говориться про права споживача у разі придбання товару відповідної якості. Якщо з якої-небудь причини Ви не можете користуватися купленим Вами якісним товаром (через розмір, модель, колір або інші причини), за Вами залишається право замінити його на аналогічний товар.

Але є і деякі обмеження на обмін (повернення) якісного товару.

Обмеження № 1. Обміняти (повернути) якісний товар можна, якщо він не був у вживанні (не використовувся), не порушена упаковка, зберігся товарний вигляд, споживчі властивості, всі аксесуари, пломби, ярлики, наклейки, етикетки, а також товарний або касовий чек та інші документи, видані покупцю при продажі товару.

Обмеження № 2. Існує перелік непродовольчих товарів, які не можна замінити, або повернути, якщо вони якісні. Перелік складається з 27 пунктів і є вичерпним. З переліком цих товарів ви можете ознайомитися в додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів».

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона (якщо такий є), а в разі придбання товару неналежної якості — при наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» у придбаного товару.

Заміна товару або повернення грошей можливо тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних вище і передбачених законодавством України.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
• з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
• товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
• при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару або порушена упаковка.